.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخریب قبور ائمه اطهار(ع) در بقیع, سند مظلومیت شیعه است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه تخریب قبور ائمه اطهار(ع) در بقیع, سند مظلومیت شیعه در همه اعصار است گفت: این عمل ننگین از سوی وهابیون نشان از كينه توزی با اهل بيت(ع) و تشيع بوده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات بهشهر، حجت‌الاسلام سیدمحمد بابایی با اشاره به فرارسیدن هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه اطهار (ع)در بقیع، اظهار کرد: هدف وهابیون از این عمل زشت و ننگین چیزی جز کینه توزی با اهل بیت(ع) و تشیع و همچنین اختلاف افکنی میان مسلمانان، نبوده و با این عمل، سر سپردگی خود به مستکبران را نشان داده‌اند. 

وی افزود: تا پیش از تخریب و ویرانی قبور مطهر بقیع توسط وهابیت متعصب که براساس اعتقادات خود، به تخریب بسیاری از آثار تاریخی پرداختند، بر روی قبور پیشوایان و سایر بزرگان اسلام که در مدینه مدفون بودند گنبدها و بناهایی قرار داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر بیان کرد: این جنایت جگرسوز در همان مقطع متوقف نشد و آنها در هر فرصتی که یافتند چه در جولانگاه خود یعنی عربستان و چه در بیرون آن مانند عراق و سوریه، این اقدام ددمنشانه خود را تکرار کردند.

بابایی یادآور شد: تخریب بارگاه امام هادی و امام عسگری (ع) در 23 محرم 6 سال پیش و نیز تخریب قبور مطهر صحابی رسول خدا صلی الله علیه و آله در سوریه همگی فجایعی هستند که به دست این فرقه صورت گرفت. 

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر در پایان به پیوند میان وهابیت و جریان داعش اشاره کرد و افزود: امروز به دنبال جریان انحرافی وهابیت و تکفیری، گروه‌های منحرف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جدیدی پدید آمدند مانند القاعده، طالبان و جدیدترین و قوی ترین گروه انحرافی به پیروی از جریان وهابیت جریان داعش است؛ جریان داعش از یک سو به افکار انحرافی جریان منحرف وهابیت و از طرف دیگر به انگیزه‌های سیاسی برای این جریان برمی‌گردد.

وی در پایان گفت: استعمارگران، توطئه‌گران و مخالفان اسلام از جمله آمریکا و صهیونیست‌ها به دنبال جریان اسلام هراسی و شیعه هراسی تلاش کردند مردم منطقه به جریان صحیح دینی یعنی جریان اسلام واقعی و ناب که تفکر شیعه اثنی عشری است، گرایش پیدا نکنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.